woensdag 11 april 2018

Een grote verse kattenbak

Wat een heerlijk weer vandaag. Niet echt om lekker in de zon te doezelen, maar wel om in de tuin een stuk Zevenblad proberen weg te halen (morgen staat het er weer hoor) en wat verse tuinaarde (tijdje terug bij een tuincentrum geweest met mijn dochter dus maar meteen 3 zakken gehaald, maar dat is spoorloos...zo weggewerkt in de tuin!) in de tuin te gooien.

En de plaatselijke katten die dachten: He...een heel heerlijke verse kattenbak, want onder die aarde een laagje krant (tegen het Zevenblad) dus dat ziet er bekend uit. Dan zijn die drollen ook weer makkelijk weg te halen en eerlijk gezegd bomt me het niet zoveel. Die kat weet ook niet beter; als ik een kat was zou ik ook lekker op een vers laagje aarde poepen.

Het begint nu wat bewolkter en donker te worden dus maar even naar binnen verhuizen en mijn soepje opzetten. Dat stond al klaar, dus hoef ik niet na te denken over wat ik zou eten. Daarom hou ik zo van soep maken. Ben je voor een paar dagen onder de pannen.

Verder vandaag niemand gezien, niemand gesproken - wel online een paar, hahah - maar niet in het eggie. En eerlijk gezegd had ik daar vandaag ook niet zoveel behoefte aan. Laat me maar even schuiven. Om mijn balans weer terug te vinden.




Afbeeldingsresultaat voor dr. phil gif


1 opmerking:

klaproos zei

is gewoon ook wel lekker soms om niemand te spreken toch :-) ik zoek de stilte zo weleens op, zet de telefoon uit, dan ben ik er gewoon niet:-) heerlijk.
zevenblad, je kan er heerlijke pesto van maken en in de soep is het ook lekker, mja, niet als de katten er zitten te kakken :-)