maandag 20 februari 2017

Boer zoekt oudere vrouw

Heb ooit een keer een aantal weken in Afrika doorgebracht. Ben in Rusland geweest en in Libie. Zou ik nu ook in aanmerking komen voor een date met boer Marc, met mijn reis-ervaring?

Of al heel lang niet meer gezoend, zo lang dat ik me gewoon weer maagdelijk voel. Maak ik een kansje bij Herman? Heb eventueel ook nog een bril liggen.

Of bij die grote man uit Texland, die goed kan huggen. Dat lijkt me ook wel prettig en ach...mijn hele familie achterlaten of kleinkind....maakt geen donder uit kennelijk...als je je boer maar vindt!

En een Paardenmeisje ben ik nooit geweest, maar wel een Christelijke opvoeding genoten, dus Riks...Nee, ook niks voor mij. Veel te eenzaam en een te jonge vent.

Die David daar ben ik geen type voor. Die wil zich nog voortplanten. En ik heet geen Sarah, dus dat gaat niet meer lukken.

Heel amusant is Boer zoekt vrouw. Gewoon lekker verstand op nul en blik op oneindig. Terwijl ik volgens mijn lijstjes nog van alles moet uitzoeken en regelen. Maar ik ben ziek thuis; moet ik dan nog zoveel?

Ik hoef sowieso niet mee te doen. Want wil mijn familie graag een beetje om me heen hebben, in ieder geval mijn kinderen en kleinkind. Niet alleen op Skype kunnen zien wat ze doen. Niets zo fijn als knuffelen met je kleinkind. Dat kleine lijfje voelen en ruiken (nou ja...behalve bij spuitpoep).

Vandaag mijn bed verschonen, dat voelt altijd fijner, in de avond in een frips bed slapen, de was hangt al aan de rekjes. Nog even een zak van mijn jas repareren, die was open en dan vind je opeens je telefoon in de zoom van je jas terug.

Wil eigenlijk niks, maar weet dat dat niet goed is. Dus vasthouden aan de routines. Flylady to the rescue!

Ben vandaag al 2 x gebeld door meneer die brief gaat opstellen voor mij. Kennelijk heet hij Boer Riks en leest de de zaken niet echt goed. Of denkt hij dat een dergelijke bedrijfsvoering in de jaren 50 was uitgestorven.

Vandaag ook maar weer contact zoeken met advocatenkantoor no. 3.

Advocaatje leef je nog??

Afbeeldingsresultaat voor lawyer







2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij hebben ook gekeken. De super leuks vlogen ons om de oren. Ik zou niet zonder kinderen en kleinkinderen vertrekken. Dan had ik dat 40 jaar geleden wel gedaan.

Happy Earl Grey zei

Heerlijk om te zien die boeren, maar ik laat het aan anderen.
Groetjes El