dinsdag 29 november 2016

Ja; ook ik ben Oma!

Gisteren geboren, de langverwachte kleindochter.

Door drukte in de hoofdstedelijke ziekenhuizen nog even een zoektocht waar ze dan wel terecht kon in plaats van het ziekenhuis bij haar om de hoek, maar gelukkig nog wel in een ziekenhuis in de stad.

Ze vertelde me die ochtend dat haar vruchtwater was gebroken en nog voor de middagthee was haar dochter al geboren. En wat was mijn schoonzoon blij dat hun kind er was. Zelden zo'n gelukkig gezicht gezien.


En wat is een pasgeboren baby klein!  Helemaal vergeten. Alles erop en eraan, maar moest bijna mijn leesbril erbij om de nageltjes goed te zien.

En die geluidjes en dat mondje. Oh, zo schattig. Ben zo dankbaar dat alles goed is gegaan en ze heerlijk met hun drietjes thuis zijn.


32 opmerkingen:

Luz zei

Heb je al wel gefeliciteerd maar zwijmel toch nog even lekker met je mee. Wat een weelde, een kleindochter, heel veel geluk!

Bloem zei

Gefeliciteerd met dit kleine wonder!

Ivy zei

Van harte proficiat en geniet van het oma-zijn.

Cisca Servie zei

gefeliciteerd met deze kleine wereldburger. Geniet ervan

Anoniem zei

Super. Een dikke proficiat. Nu begint het grote genieten.

Polly zei

Van harte gefeliciteerd!

Anoniem zei

Whaaa! Wat fijn!!
Gefeliciteerd!
Je gaat vast een heel lieve en goede en leuke oma zijn!
Hanna

Anoniem zei

Kleindochter en dochter gefeliciteerd met zo'n fijne oma en moeder!

Christina zei

Van harte gefeliciteerd! :-)

pourquoi pas ??? zei

Ik had je al gefeliciteerd met dit wondertje en vlasje heeft ook helemaal gelijk.

Amandjuh88 zei

Van harte gefeliciteerd!!!

madelief zei

van harte met het kleine meisje! dat je maar lang van elkaar mag genieten!

OpnieuwBeginnen zei

Gefeliciteerd. Geniet er van.

Bertiebo zei

Van harte gefeliciteerd en als je net zo van je kleindochter gaat genieten als wij dat doen, dan ga je een heerlijke tijd tegemoet!

Bertiebo zei

Van harte gefeliciteerd en als je net zo van je kleindochter gaat genieten als wij dat doen, dan ga je een heerlijke tijd tegemoet!

Zuinigaan (Aaf) zei

Gefeliciteerd! Het is een wondertje, zo'n pasgeboren kindje. Geniet er van!

Min of Meer zei

Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd!

Petr@ zei

Gefeliciteerd!! Geniet van deze mooie tijd, veel knuffelplezier!

Nicole zei

van harte!!

Koningin Minima zei

gefeliciteerd en geniet van dit mooie wondertje!

arcobaleno zei

Van harte gefeliciteerd, Oma zijn een van de mooiste dingen des levens.

Marlou zei

Haaa, wat fijn! Gelukkig is alles goed gegaan...
Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van.
Het is heerlijk!!

Groetjes van Marlou

.

Anoniem zei

Fijn nieuws, van harte gefeliciteerd!
Janny

Frederique zei

Gefeliciteerd!! Heerlijk dat alles goed is gegaan. Nu genieten.

Liefs Frederique

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd! Geniet van deze gelukkige tijd! Je hebt het driedubbel en dwars verdiend!
Ineke

Ineke zei

Van harte oma. :D

Janne zei

Hartelijk gefeliciteerd! Oma worden is zo bijzonder, geniet van je kleindochtertje.

Pe zei

Hartelijk gefeliciteerd. Ik hoop op mooie vertederende blogjes waarbij ik kan wegzwijmelen. En hopen...

LegeZakkenVrouw zei

Veel geluk en plezier met het kleine wicht gewenst!

LegeZakkenVrouw zei

Veel geluk en plezier met het kleine wicht gewenst!

Iris Papilio zei

Jaaaa.. ik ben even snel naar beneden gescrold toen ik de titel van je zwijmelinzending las.
Van harte gefeliciteerd met je kleindochter! Het is wat hè om mee te maken! Heel apart als je kind een kind krijgt. En het lijkt mij in het geval van een dochter nog specialer dan ik meemaakte met mijn zoon! Heel veel geluk en plezier met de kleine. Dat zij maar in goede gezondheid en in vreugde op mag groeien! X

kniepertie zei

Oh, nog van harte gefeliciteerd, oma! Net als hierboven moest ik ook even scrollen.
Ook voor het kersverse ouderpaar alle goeds.