zondag 29 mei 2016

Opladen vanuit eigen en kosteloze energiebronnen

Opladen vanuit het weten dat leven vele kanten kent. Het is de kunst om te zien welke kant energie vreet en welke energie geeft.

Opladen door te genieten van F1. Ook al is Verstappen uitgevallen helaas.

Opladen door te stellen dat je vandaag niets hoeft, maar wel veel MAG. Is een andere insteek en maakt het leven luchtiger.

Opladen door een een lekkere yoghurt aardbeien/bananen shake te maken. In je gratis staafmixer van de Airmilespunten. Slim ingekocht vind ik zelf.

Opladen door de schoonheid van de tuin te zien. En vrijwel de hele zondag buiten te zijn.

Opladen door de energie en liefde van mijn dochter en schoonzoon te ervaren.

Opladen door te zien hoe fijn broer en zus met elkaar omgaan. Niet omdat ik dat stuur, maar omdat ze dat zelf zo willen.

Loslaten

Loslaten

Loslaten

Niet jouw situatie vergelijken met Groen Gras elders. Wie weet is het wel kunstgras!

Lachen om de BBC serie Mum

Goede boeken lezen. Genieten dat dit kan van een basisabonnement op de bieb. Je hoeft geen boeken te bezitten. Je mag alles lezen. Lezen en herlezen. Bezit is niet nodig.

Opladen door de was lekker buiten te laten drogen en dezelfde dag nog schoon in de kast.

Opladen door Marokkaanse schoonfamilie-humor die per ongeluk mijn fiets ook in de verhuisbus zet en dan lachend erbij zegt: Ja...wij nemen toch altijd alles mee?

Allemaal gratis geleverd door het leven. Of zoals J. Cruyff al zei: Je gaat het pas zien als je het doorhebt.









5 opmerkingen:

Anoniem zei

Amen!

Luz zei

Hahahaha die schoonfamilie-humor! Doet me denken aan de allerliefste Marokkaanse buurman van mijn tante die zich na de dood van haar zorgen maakte, en dit ook openlijk tegen mij uitsprak, dat er Marokkanen naast hem zouden omen wonen; 'want die stelen altijd' :)

Anoniem zei

Goed zo.

Petr@ zei

Ja wat een inzicht! En die Cruijff was toch een wijs man!
Wij hebben gisteren samen lekker gerommeld in huis en tuin, wandeling gemaakt, iets simpels gegeten, helemaal happy ben ik dan!

Maria zei

Applaus voor jou!

Nog een Marokkaanse grap. Ik sms'te een vriend van de week " Breng je koffiemelk mee?" Kwam hij aan met een pak koffie en een pak melk. :)