zaterdag 6 februari 2016

Boogie Wonderland zwijmel

Deze week overleden, de oprichter van Earth, Wind and Fire en natuurlijk schoten alle fantastische hits van deze groep en de spin offs door mijn hoofd. Maar meer nog hoe we daarop gingen dansen in de discotheek op zo'n vloer met lichtvlakken die oplichten op de maat van de muziek.

En de vrolijkheid van de kleding, kleurig en daar deed deze clip me ook weer aan denken. Maakte ik van een exotisch stofje op de markt of stoffenwinkel een disco-outfit. Disco...haha... Maar altijd heerlijk dansen. En nog onbezorgd of onwetend over wat de toekomst allemaal zou brengen. En dat is maar goed ook.



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt voor deze vrolijk swingende zwijmel.

Unknown zei

Ja, als dit nummer gedraaid werd dan moest je wel de dansvloer op… Vond ik dan..

MelodyK zei

,,, niets op aan te vullen noch toe te voegen....
genieten toentertijd!

fijn weekend,

Ria zei

Bij mij doet de clip het niet maar ik ken het wel als een vrolijk swingend muziekje

groetjes, Ria

Petr@ zei

Ja heerlijke muziek, vaak op gedanst toen in de disko haha

Dwarsbongel zei

Tja, dansen was onze regel niet, gereformeerden dansten niet... Deze muziek ken ik uiteraard wel, ook al was het niet mijn eerste interesse. Toch hoef ik maar een klein stukje te horen om te weten wat er verder komt.
Mijn eerste muzikale interesse, Rock 'n Roll, paste trouwens ook niet zo goed in dat gereformeerde beeld - herrie thuis...!!!

Trees zei

Het is een blijft een supernummer! Dankjewel, lekker om weer eens te horen!