maandag 11 januari 2016

David Bowie overleden

Hoor net op het journaal dat David Bowie is overleden!

Zag verleden week op de Belg nog een indrukwekkende documentaire over zijn carriere tussen de jaren 70 en 80 en was alweer onder de indruk van zijn muzikaliteit en inventiviteit.

Dacht eraan om naar de tentoonstelling van hem in Groningen te gaan, maar ja...maar ja....liet ik me toch weer tegenhouden door de Maar ja's. Want reizen is kostbaar en de entree kost een tientje extra op mijn museumjaarkaart.

Toch staat dit nog steeds op mijn lijstje. En als het nieuws inderdaad waar is, dan is dit een mooie manier om deze artiest eer te bewijzen.

David Bowie overleden

3 opmerkingen:

Ivy zei

Ik schrok er vanmorgen ook van, had helemaal niet het idee dat hij ziek was. Wat geloof ik ook zijn bedoeling was, dat 'de wereld' het niet wist.
Jammer dat het museum toch nog relatief duur is als je al een museumjaarkaart hebt.

Janne zei

Treinkaartjes kun je vaak wel goedkoop aanschaffen. Niet allen bij diverse winkels zoals Hem.a of B.lokke.r maar ook via spoordeelwinkel.nl en sowieso bij de NS. Op die manier bespaar je op de reis en kun je misschien toch gaan!

Mirjam Kakelbont zei

Ik was in complete shock toen ik het bericht van zijn overlijden las.
Je kunt met de speciale "Bowie-express" naar Groningen reizen... Once in a lifetime!