woensdag 12 augustus 2015

Would you like to swing on a star??

Dat lijkt me niet slecht...maar Spooky heeft daar andere ideeen over.

Nou ja...dan ga ik vannacht maar eens naar vallende sterren staren en flink wat wensen doen. Er zijn genoeg mensen om me heen die wel wat geluk kunnen gebruiken.



Vandaag voor het eerst een pakje bij De Buren opgehaald. Een - voor mij nieuw - systeem in het winkelcentrum, waar een muur van kluisjes staat, waar de verzender spullen instopt en jij als ontvanger ze daar kan ophalen. Met een code uiteraard en ik zag ook al dat je spullen op die manier kan versturen. Handig!

De Buren

Als je geen echte buren hebt, of een slechte relatie met je buren of geen zin hebt om op een afhaalpunt wat jou niet uitkomt spullen op te halen. Het winkelcentrum bij ons is tot 2200 uur open.

Geniet van de sterrenregen vannacht/vanavond. En doe een mooie wens. Oh ja...om van de hak op de tak te spreken: vanavond op BBC1 The Great British Bake Off (21.00 uur). Heerlijk programma en op vrijdag An extra slice. Wie wil dat nou niet!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zal ik doen.

Ineke zei

Zo dat is inderdaad handig die buren. Ik hoop dat er snel veel bedrijven gebruik van gaan maken. Ik laat ook liever niks bij mijn eigen buren bezorgen.

Albert y Mara zei

Als dit meteen jouw ZOZ voor zaterdag 15 augustus is, dan is dat een uitstekende keus. Fijn weekend.