donderdag 12 juni 2014

Daar zit geen woord Chinees bij

Ik merk dat ik na mijn laatste bijeenkomst bij de psycholoog enorm moe ben. En mijn actieradius is verkleind tot het winkelcentrum en de tuin. Mijn leerdoel is om daar voor nu tevreden mee te zijn. En inderdaad elke dag te kijken wat er allemaal wel goed gaat, waar ik blij en tevreden over ben. Hoeveel mensen die nu achter kantoorramen naar buiten staren, zouden niet willen ruilen. Lekker de hele dag in een zonnige tuin mogen zitten. Zonder manager die rapporten eist of targets opschroeft.


Maar dus net lekker mijn nieuwe paspoort opgehaald en tadaaaaaaaaaaa...waar normaal rond deze tijd de wachttijd superlang is bij het Gemeentehuis ivm vakantietijd,  trok ik een nummetje en was ik binnen 1 minuut aan de beurt. Nou ja...wat fijn zeg! Daarna lekker rondje fietsen gedaan en nu even snel een boodschapje voor mijn dochter halen.

Zij is na haar werk net naar de sportschool vertrokken (wow.....wat een stamina zeg) dus vond ik het wel een mooi aanbod om die boodschapjes even voor haar te doen en haar kip vast in de marinade te zetten. Kleine moeite toch?

Mag ik straks weer verder in de tuin zitten.







4 opmerkingen:

Anoniem zei

That's the spirit!!Keep it up!

Saskia zei

Klinkt goed! Geniet van je tuin!

OpnieuwBeginnen zei

Goede psycholoog. Energie voor 10.

Unknown zei

lullige reactie...
Linda