zaterdag 8 februari 2014

Zaterdagzwijmel

Vond onlangs bij het opruimen van de zolder mijn cassettebandje van deze zanger. (voor de jongeren onder ons zal ik een foto van een cassettebandje toevoegen!!





Grijsgedraaid!. Mijn cassettespeler (een oerlelijk ding; design was toen nog helemaal geen issue) stond op een nog lelijker kastje wat ik van thuis had meegekregen in mijn eerste kamer in de D omstad. Vooral de tekst gaf me hoop. Ook ik zou toch ook wel eens iemand tegenkomen. Er is toch ook iemand die zelfs mij aantrekkelijk vind?

Nu denk ik; dat kon alleen maar ellende worden met zulke gedachten en overtuigingen in je hoofd. Dat je valt voor de eerste de beste kerel die ook maar een greintje aandacht aan je besteedt, omdat je zelf niet weet dat je recht hebt op 100% en niet slechts de kruimeltjes. Dat je zorgvuldig mag zijn aan wie je jezelf geeft, met wie je in zee gaat en aandacht niet verward met liefde. Of geilheid. Of nodig zijn.

Maar ja...het leven is een leerschool en kennelijk heb ik nog steeds geen diploma. Misschien alleen maar een certificaat.


1 opmerking:

Noni zei

Jaaaaa...cassettebandjes ^-^ En wat een mooi afsluitend zinnetje :)