dinsdag 11 februari 2014

Freestyle skieen

Momenteel op tv; Freestyle skieen, freestyle slope style voor vrouwen.


Wat een power zeg! Ik verbaas me over mezelf dat ik het zo leuk vind, tussen de bedrijven door, naar beelden te kijken van de Olympische Winterspelen. Natuurlijk extra interessant als er Nederlanders meedoen, maar zoals nu doet er geen Nederlandse deelnemers mee en toch zit ik te smullen van de mooie beelden.

Gisteren waren mijn zoon en zijn vriendin even langs geweest. Grappig dat we tegen elkaar zeiden dat het lang geleden was dat we elkaar zagen. Voor zijn vriendin wel, maar hem had ik die ochtend nog gezien toen hij diverse pakketjes kwam ophalen die zijn werkgever naar mijn adres (zijn officiele adres hier) had opgestuurd. Een winterjas, sjaal en hij wacht nog op een aantal uniform-overhemden. Hij is van de week weer even overgekomen om wat zaken hier te regelen en leuk dat we elkaar dan weer even kunnen zien en vooral even knuffelen.

Wat een fijne vriendin heeft mijn zoon. Pittige dame en ontzettend lief ook nog eens. Ook iets om dankbaar voor te zijn en counting my blessings zeg maar.

Sprak ook Motormaniaman weer. Hij had het over het afwikkelen van financieen met zijn ex-vriendin en verbaasde zich erover en ook weer niet, dat zij er nu onderuit wil komen. Ik vind de bedragen die ze hebben afgesproken om te verrekenen met elkaar geheel niet realistisch en daarom dus ook zijn hoop op redelijkheid en afbetaling niet. Ik denk zelf dat hij zich niet rijk moet rekenen en er beter aandoet om dit af te schrijven en op eigen kracht verder te gaan. Maar wederom; hoeveel paren steunen financieel op elkaar en zijn apart niet in staat om hun eigen broek op te houden.

Toen ik hem vertelde over het aanbod wat ik kreeg van mijn kinderen zei hij dat ik dus ook depressief was. Maar dat voel ik niet zo. Ik voel een soort van belemmerende gedachten en overtuigingen ins kopf en dat plopt iedere keer weer omhoog bij situaties waarbij ik het onderspit delf of denk te delven. Daar wil ik vanaf. Het gevoel onzichtbaar te zijn, minder te zijn dan broers en zussen, buren en buitenlui. Gezien te zijn. Nou ja....work in progress.

Het is hier heel erg zonnig. Zonnig en weer droog. Mijn Flyladytaken voor vandaag alweer gedaan en ga ik nog maar eens kijken wat ik in een 15 minuten kan opruimen om weg te doen of weg te geven.
En nog maar weer even wachten op weer een pakketje voor zoonlief.



Geen opmerkingen: