maandag 20 januari 2014

Blauwe maandag?

Niet bepaald een Blauwe Maandag voor mij gelukkig. Is ook maar een beetje aangepraat natuurlijk en een leuk item voor bij het koffieapparaat op je werk. Goh....heb tijdens mijn werk heel wat blauwe maandagen gekend. Al was het alleen maar door al die zinloze besprekingen die kennelijk in heel Nederland op maandag moeten plaatsvinden.
Kijk...dat is een voordeel van werkzoekend zijn: dat soort saaie dingen heb je niet meer.


Na mijn Bless the House rondje gedaan te hebben en mijn beddegoed opgehangen lekker schoon uit de wasmachine, heel veel zaken van mijn to-do lijstje afgewerkt. En net toen ik dacht...zo, klaar, kwamen er nog meer taken op die echt vandaag afgerond moesten worden. Joh...ik heb geen tijd om te werken :)

Gisterenavond was er een lange documentaire over Bob Marley op Canvas, maar ik wilde op tijd naar bed en dan is het handig dat de recorder er is. Wat een interessante maar ook tegendraadse mooie man en hoe hij o.a. zong over dat hij juist de foundation zou zijn omdat zijn steen was afgewezen door de bouwer. (mmm...klinkt toch beter in Engels), toen zijn familie hem de deur wees. Nu is hij inderdaad de bekendste van de Marley's. En niet zijn oom die een groot bouwbedrijf op Jamaica had en toendertijd faam en bekendheid genoot.

Vandaag was mijn Flylady taak o.a. het opruimen van wat je onder je bed hebt geschoven. Nu kan dat niet bij mijn bed, maar dan kon je in ieder geval even stofzuigen onder je bed. Dus dat maar gedaan. Huiselijk toch?  Watheb jij voor interessante dingen gedaan vandaag....Onder mijn bed gestofzuigd!

En daarna heerlijke schone lakens en dekbedhoes. Altijd weer even een werkje, maar zo'n lekker vooruitzicht...weten dat je in een knisperend schoon bed stapt. Zo bijna NU al naar bed gaan, verder lezen in Het Puttertje. Fascinerend boek. Heb haar eerste boek gelezen en was heel benieuwd of ze haar stijl vast heeft kunnen houden. Leest als een trein, je ziet de personages zo voor je.

Anyways...de kop is er weer af en ik ben benieuwd wat de rest van de week te bieden heeft.



Geen opmerkingen: