zaterdag 13 juli 2013

CSI Wolf

Net de column van Youp van t Hek gelezen over o.a. de vondst van de wolf bij Luttelgeest. Kostelijk. Ook mooie woorden over Leonard Cohen, maar dit terzijde.

En verder gelezen dat mensen denken dat iemand die wolf daar voor de grap heeft neergelegd. Kijk...dat is humor. Vind ik. Ik ben nu op zoek naar een diepgevroren Grote Witte Haai en een vrieskist die groot genoeg is en die dan rond de kerst op één van de Waddeneiland te laten stranden.

Weer eens wat anders dan een Walvis.

Wat is niet begrijp is dat de onderzoekers van Naturalis nog tobben over die 2% match...Je kijkt toch gewoon naar resten Grootmoeder in zijn buik?



3 opmerkingen:

Ingrid zei

:-) Leuk. Wolf of geen wolf, that's the question. O, nee, het is een teckel ;-)

Unknown zei

leuk idee, die witte haai, ik doe mee!
Linda

Petr@ zei

Ik ben benieuwd of de waarheid boven tefel komt. Het zou wel een stunt zijn als hij is neergelegd :-)
(ja we zijn zo goed bezig met de natuur...... laat me niet lachen)