dinsdag 19 maart 2013

Weirdo!

Stond bij de Bijenkorf een boek uit te zoeken, met een kadokaart die ik 2 jaar geleden kreeg van mijn oude werkgever en zag boeken van Rascha Peper.

Vroeg me weemoedig af hoe het met haar zou zijn; ze lijdt aan alvleesklierkanker en in haar laatste interview gaf ze al aan dat de prognose nog een paar maanden zou zijn. En dat ze het zo spijtig vond haar laatste boek niet meer af te mogen maken.

Hoor ik net op het journaal dat ze is overleden. Waarom heb ik dat te regelmatig?  Dat ik aan iemand denk en dat die persoon dan langskomt, opbelt of ik iets over hem/haar lees.

Vanochtend had zowel de bus als de trein vertraging en moest ik wel een taxi nemen om op tijd te kunnen komen. Je kan immers maar één keer een eerste indruk maken en voor mij is te laat komen, de eerste afspraak echt een nono.

Sloeg wel een gat in mijn begroting en misschien was het handiger geweest een auto te huren, maar goed....you win some, you lose some zeg maar.

Interessant gesprek over werk. Geen idee wat daaruit gaat rollen, maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. En dus blijf ik maar praten met iedereen die dat met mij wil - over werk dan :)


Een hele verantwoorde lunch genomen, ook bij de Bijenkorf en daarna zat ik me al helemaal te verheugen op de terugreis, want mijn voeten deden ongelofelijk zeer. Het wordt vast weer ander weer.

Maar nu ik thuis ben, valt het allemaal wel weer mee. Niet zo piepen dus....Pluk de dag, morgen kan het over zijn!








1 opmerking:

Unknown zei

Volgens mij heb je het over M>>>L>M.