zondag 11 maart 2012

Het is altijd lente in de ogen van de..

Lente!!

Zo voelt het wel vandaag. Heb heerlijk koffie gedronken in de tuin, krantje erbij..wat rommelen in de tuin. Wat geweldig. En dan ook nog gezwommen in de ochtend (helaas niet in het zwembad in mijn tuin, maar in het gemeentelijke bad), maar tsjonge...weinig reden tot klagen toch??

Hoorde vandaag een professor in de wetenschap Geluk zeggen dat geluk = the others. Oftewel; het kunnen delen van geluk.

Daar heb je geen extra inkomen voor nodig, wel mensen.

Nou mensen; hierbij deel ik mijn bovenstaande geluksgevoel. (Moet ik niet naar mijn saldo kijken...daar word ik niet gelukkig van, maar als dat alles is..).

En geluk is ook wakker worden met een droom nog vers in je hoofd. Een man die in mijn bed lag en me een veilig en geliefd gevoel gaf. Het is lang geleden dat ik daaraan toegaf. Die behoefte. Dat ik graag onderdeel van een paar wil zijn en niet altijd dat label Gescheiden vrouw wil blijven dragen. Happy single mom?? Soms...vaak, regelmatig, maar ook vaak missen dat er iemand voor mij is. Iemand die zegt: Joh...maak je niet zo druk om dat gekonkel op je werk. Kom even zitten; heb voor je gekookt, boodschappen gedaan..Relax!

En geluk is ook op de weegschaal staan en zien dat ik nog precies 1 kg moet afvallen om onder de magische 100 kg grens te komen.

Geweldig!!

Het gaat volgens plan. Niet te geloven dat ik uberhaupt een plan volg!  :)

1 opmerking:

Maria zei

Je zit me op de hielen met kilo's! Ik wil je voor blijven. ;) Strijden? :)